Recent Comments

Bozkır Lisesi

Okulumuz Bozkır İlçesi merkezindedir. Okulda 15 derslik, etüt salonu, kütüphane, bilgisayar laboratuarı bulunmaktadır.

Bozkır Lisesi ilk olarak 1949-1950 öğretim yılında bugünkü Kızılay binasında ortaokul olarak eğitime başlamıştır. 1962-1963 öğretim yılında Okul Yaptırma ve Yaşatma Derneğince yapılan binanın (mevcut okul binası) ilk iki katına taşındı. Milli Eğitim Bakanlığına devrinden sonra 3. katı da yapılan binada 1968-1969 öğretim yılında LİSE olarak eğitime başlanmıştır.

1991-1992 öğretim yılında orta kısımdan ayrılarak bugünkü Anadolu Lisesi binası olan eski Atatürk İlkokulu binasına taşınmış ve orta kısmı Atatürk İlköğretim Okulu olarak mevcut binada kalmıştır. (bugünkü lise binası)

2002-2003 öğretim yılında Atatürk İlköğretim Okulunun yeni yapılan kendi binasına taşınmasıyla şimdiki mevcut okul binasına taşınıp o zamandan bu yana aynı binada eğitimini Bozkır Lisesi olarak sürdürmektedir.

Etiketler

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* yapılan yorumlar denetlendikten sonra yayınlanmaktadır.
...

buttons=(Accept !) days=(20)

Bozkır Android Uygulamasını Telefonunuza indirin!!!
Accept !