Recent Comments

Bozkır Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi

1- 1976–1977 Öğretim yılında ‘ PRATİK SANAT OKULU’ adı altında belediye’den kiralanan yurt binasında eğitim-öğretime başlanmıştır. Bu ad altında 4 yıl eğitim-öğretim devam etmiştir.  

Bölümler:
a)Ağaç İşleri Bölümü
b)Metal İşleri Bölümü


2 – ‘ ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ‘ ne dönüşümü aynı binada 1980–1981 öğretim yılında olmuştur. Bu ad altında 12 yıl eğitim-öğretim devam etmiştir.
Bölümler:
a)Ağaç İşleri Bölümü
b)Tesviye Bölümü
3 – Kendi binasında ‘ ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ‘ olarak 1990–1991 öğretim yılında eğitim-öğretime başlamıştır. Bu bina milli eğitim bakanlığınca yapılmıştır.
Bölümler:
a)Ağaç İşleri Bölümü
b)Tesviye Bölümü
c)Elektrik Bölümü
4 – Kendi binasında ‘ÇOK PROGRAMLI LİSE‘ ye dönüşümü 1992-1993öğretim yılında olmuştur. Bu öğretim yılında çok programlı lise bünyesinde Ticaret Meslek Lisesi’nin muhasebe bölümü açılmıştır.
Bölümler:
a)Mob. Ve Dekorasyon Bölümü
b)Tesviye Bölümü
c)Elektrik Bölümü
d)Muhasebe bölümü
5 – 1998–1999 öğretim yılında ‘KIZ MESLEK LİSESİ‘ bünyemize katılmıştır.
Bölümler:
a)Mob. Ve Dekorasyon Bölümü
b)Tesviye Bölümü
c)Elektrik Bölümü
d)Muhasebe bölümü
e)Giyim Bölümü
f) El Sanatları Bölümü
6- 2003–2004 öğretim yılında ‘Bilgisayar Yazılımı‘ bölümü açılmıştır.
Bölümler:
a)Mob. Ve Dekorasyon Bölümü
b)Tesviye Bölümü
c)Elektrik Bölümü
d)Muhasebe bölümü
e)Giyim Bölümü
f) El Sanatları Bölümü
g)Bilgisayar Yazılımı Bölümü
7- 2007–2008 Eğitim Öğretim yılında Okulumuz ‘ ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİNE‘ Dönüştürülmüştür. Okulumuzda 2007 -2008 yılında tüm bölümler alanlara dönüştürülmüştür.
Alanlar:
a) Ahşap Teknolojisi Alanı
b) Giyim Üretim Teknolojisi
c) Elektrik – Elektronik Teknolojisi Alanı
d) Muhasebe Finansman Alanı
e) Bilişim Teknolojisi Alanı
f) Makine Teknolojisi Alanı

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* yapılan yorumlar denetlendikten sonra yayınlanmaktadır.
...

buttons=(Accept !) days=(20)

Bozkır Android Uygulamasını Telefonunuza indirin!!!
Accept !