Recent Comments

Açılan Bozkır HEM kurslar değerlendirildi.

İlçe Hayat Boyu Öğrenme, Halk Eğitimi Planlama ve İşbirliği Komisyonu toplantısı İlçe Kaymakamı Hamdullah Suphi Özgödek başkanlığında, komisyon üyelerinin katılımı ile Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü Çok Amaçlı Salonunda yapıldı.

İlçe Halk Eğitim Merkezinde yapılan toplantı saygı duruşunda bulunulması ve ardından İstiklal Marşımızın okunması ile başladı.
Açılış konuşmasını yapan İlçe Kaymakamı Hamdullah Suphi Özgödek, konuşmasında; “İlçelerde yaygın eğitim konusunda hangi hizmetlerin yapılmasını belirlemek ve kuruluşlar arasındaki işbirliğini sağlamak için İlçe Hayat Boyu Öğrenme Halk Eğitimi Planlama ve İşbirliği Komisyonu toplantıları çok önemlidir. Türk eğitim sistemi örgün ve yaygın eğitim olarak ikili bir yapı arz etmektedir. Örgün eğitim belli bir yaş gruplarında ve zorunlu olarak yapılmaktadır.
Yaygın Eğitim ise örgün eğitim sistemine hiç girmemiş ya da her hangi bir kademesinde bulunan veya bu kademelerden çıkmış bireylere; ilgi, istek ve yetenekleri doğrultusunda ekonomik, toplumsal ve kültürel gelişmelerini sağlayıcı nitelikte, çeşitli süre ve düzeylerde hayat boyu yapılan eğitim- öğretim, üretim, rehberlik ve uygulama etkinliklerinin tümünü kapsamaktadır. Amaç istihdama yönelik kursların açılması olmalıdır. Kurslarımız daha verimli ve profesyonel olmalıdır. Kursiyerlerin belli bir mesleki bilgi ve beceri kazandırmak suretiyle bir meslek sahibi olmaları sağlanmalıdır” diyerek konuşmasını tamamladı.
Halk Eğitimi Merkezi Müdürü Mehmet Şahin tarafından; 2010-2011 öğretim yılı başından bugüne kadar açılan kurslar hakkında bilgiler verildi.
Halk Eğitim Merkezi bünyesinde 2010-2011 öğretim yılı başından bu yana açılan kurslar ve açılması planlanan kursların değerlendirilmesi yapıldı. İstihdama yönelik kurslar ile yöreye uygun olan bağcılık, arıcılık ve meyvecilik kurslarının daha da arttırılarak devam edilmesi yönünde tavsiye kararı alındı.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* yapılan yorumlar denetlendikten sonra yayınlanmaktadır.
...

buttons=(Accept !) days=(20)

Bozkır Android Uygulamasını Telefonunuza indirin!!!
Accept !