Recent Comments

MEMİŞ AKBULUT TOPLANTI YAPTI

ilçemiz Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü geçtiğimiz Perşembe günü saat 11.00’de Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü bünyesinde kurs veren usta öğreticilerle toplantı yaptı.


Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü toplantısı Halk Eğitim Merkezi Müdürü Memiş Akbulut başkanlığında yapıldı. Toplantıya Halk Eğitim Merkezi Müdür Yardımcısı Mehmet Hulusi Çelebi başta olmak üzere tüm usta öğreticiler katıldı.

Toplantıda Halk Eğitim Merkezi Müdürü Memiş Akbulut, birinci dönem yapılan faaliyetlere değindi. Genel olarak yapılan çalışmalardan oldukça memnun olduğunu, Bozkır merkez, köy ve kasabalarında, yaklaşık olarak 2300 kursiyere ulaştıklarını, bununda Bozkır nüfusu baz alınınca küçümsenmeyecek bir rakam olduğuna da özellikle vurgu yaptı.
Akbulut, usta öğreticilere halkla iç içe olmaları gerektiğini, usta öğreticilerin çalışmış oldukları yerlerde, Halk Eğitim Merkezinin temsilcileri olduklarına da değinmiştir. Ayrıca Memiş Akbulut, usta öğreticilere her türlü ihtiyaç ve isteklerinde Halk Eğitim Merkezini çekinmeden arayabileceklerini elinden geldiğince her türlü sorunu çözmeye çalışacağını da belirtti.

Daha sonra Bozkır Halk Eğitim Merkezi Müdürü Memiş Akbulut, usta öğreticilerinin fikirlerini de sordu. Bununla ilgili ikinci dönem; ‘halka faydalı olmak için ne tür çalışmalar yapılabilir’ şeklinde sorular yöneltmiştir. Usta öğreticilerin geneli ise kursiyerlerin üretmiş oldukları ürünlerinin pazarlanması yapılırsa kurslara katılımın daha fazla olacağı kanaatinde fikir belirtmişlerdir. 

Öte yandan bazı usta öğreticileri de, yılsonu sergisinin mayıs ayı sonunda ilçe merkezinde stantlar halinde yapılan ürünlerin daha güzel sergileneceğini sözlerine eklediler.

Akbulut toplantı sonunda, usta öğreticilerinin sorunlarını tek tek dinleyerek, sorunlara çözümler bulmaya çalışacağını belirterek, usta öğreticilere ayrı ayrı teşekkür ederken, buna benzer toplantıların her ay yapılabileceğini söyleyerek toplantıyı bitirmiştir.



Yorum Gönder

0 Yorumlar
* yapılan yorumlar denetlendikten sonra yayınlanmaktadır.
...

buttons=(Accept !) days=(20)

Bozkır Android Uygulamasını Telefonunuza indirin!!!
Accept !