Recent Comments

Okullar açılmadan ders kitapları hazır

Bakanlık tarafından hazırlanan ve 2010–2011 yılında okullarda okutulacak olan kitapların il ve ilçelere dağıtımı başlatıldı.

Seydişehir İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü bu yılda geçen yıl olduğu gibi Seydişehir, Hadim, Taşkent, Bozkır, Ahırlı, Yalıhüyük, Akören ve Derebucak İlçelerinde ilçe merkezi, köy ve kasabalardaki ilk ve orta dereceli okullara dağıtacak. Kitaplar bir taraftan tırlar ile Seydişehir’ e gelmeye başlarken Milli Eğitim Müdürlüğü yetkilileri kitapları Merkez İlköğretim Okulunda ayırarak dağıtıma hazır hale getiriyor. Seydişehir’ e dağıtım için toplam 305232 kitap gelecek ve bu kitapların 221469’ u İlköğretim Okullarına 83763’ü Ortaöğretim okullarına dağıtılacak. Gelen kitaplar ise yetkililer tarafından istiflenerek sınıf sınıf ayrılarak poşetleniyor.

Seydişehir İlçe Milli Eğitim Müdürü Necip Şan geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yılda ders kitaplarının ilk ders zili çalmadan öğrencilerin masalarının üzerinde olacağını söyleyerek “Geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yılda Seydişehir ile birlikte sekiz ilçenin kitaplarını Müdürlük olarak biz dağıtacağız. Kitaplarımız peyder pey geliyor ve bu gelen kitaplar personellerimiz tarafından düzenleniyor. Kitaplar tamamlandığı zaman 8 ilçemizdeki ilk ve orta dereceli okullarımızda dağıtılacak” dedi. Kaynak:Memleket
Etiketler

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* yapılan yorumlar denetlendikten sonra yayınlanmaktadır.
...

buttons=(Accept !) days=(20)

Bozkır Android Uygulamasını Telefonunuza indirin!!!
Accept !