Recent Comments

Okul ziyaretlerine başladı


 

Ahırlı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü görevindeyken, İlçemiz Bozkır İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne ataması yapılan Milli Eğitim Müdürü Mustafa Demirci ilçemizdeki bulunan okul ziyaretlerini gerçekleştirmeye başladı.

Komşu ilçelerimizden Ahırlı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü görevini yapan ve Ekim ayında Bozkır İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne ataması yapılan Bozkır İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Demirci göreve başlar başlamaz ilçeyi ve bağlı kurumları tanımak için okul ziyaretlerine başladı. 
İlçeye bağlı köy okullarını ziyaret eden Demirci son olarak ilçe merkezinde bulunan Lokman Hekim Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ve Bozkır Anadolu Lisesini ziyaret eden Müdür Demirci, ziyaretinde okul idarecileri ile birlikte öğretmenlerle eğitimin kalitesinin dahada artırılması için istişareler yaptığı belirtildi.
  
(Haber: Durdugül Yılmaz)
Etiketler

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* yapılan yorumlar denetlendikten sonra yayınlanmaktadır.
...

buttons=(Accept !) days=(20)

Bozkır Android Uygulamasını Telefonunuza indirin!!!
Accept !