Recent Comments

Bozkır doğru kararını vermiştir

AK Parti Konya Milletvekili Ali Öztürk, Ak Parti Konya İl Başkan Yardımcısı ve Bozkır, Hadim, Taşkent Bölge Sorumlusu Mustafa Yazlık ile İl Yönetim Kurulu Üyesi Bozkır Koordinatörü Mustafa Varol’dan oluşan heyet, Bozkır ilçe teşkilatını ve ilçemiz Kaymakamı Hamdullah Suphi Özgödek’i makamında ziyaret etti.

Kaymakamımızın ziyaretine, Ak Parti Bozkır İlçe Başkanı Mehmet Demirel’de katıldı. Heyet ilk olarak Bozkır Kaymakamı Hamdullah Suphi Özgödek’i makamında ziyaret etti. Kaymakam Özgödek’e; referandum öncesi ve referandum boyunca aldıkları güvenlik önlemleri için teşekkür eden AK Parti Konya Milletvekili Ali Öztürk, ilçe genelinde sorunsuz bir referandum süreci yaşandığına da işaret etti.


Ak Parti Konya Milletvekili Ali Öztürk, bölgenin genel sorunları hakkında da Kaymakamımız Özgödek’ten bilgiler aldı.
Daha sonra AK Parti Bozkır İlçe Başkanlığı’na geçen heyet, burada da İlçe Başkanı Mehmet Demirel başta olmak üzere, tüm yönetim kurulu üyeleri, belde belediye başkanları ve halkoylaması öncesinde ve sonrasında görev alan partililerle bir araya geldi. Burada kısa bir konuşma yapan Ali Öztürk; “Yüzde 77’lik Bozkır başarısında emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Bozkır doğru kararını vermiştir. Türkiye aydınlık yarınlara doğru yol alıyor” dedi.
 
 
Etiketler

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* yapılan yorumlar denetlendikten sonra yayınlanmaktadır.
...

buttons=(Accept !) days=(20)

Bozkır Android Uygulamasını Telefonunuza indirin!!!
Accept !