Recent Comments

Sorgun: Yardımda ayrım yapılamaz

AKP İl Başkanı Ahmet Sorgun, Bozkır’da meydana gelen afetin ardından CHP Milletvekili Atilla Kart’ın gündeme getirdiği Çağlayan Kasabası’nın ayrımcılığa maruz kaldığı yönündeki iddiaların gerçeği yansıtmadığını söyledi. Çağlayan’dan herhangi bir başvuru yapılmadığını kaydeden Sorgun, yardımın Valilik kanalı ile yapıldığını, herhangi bir ayrımın söz konusu olamayacağını ifade etti. Sorgun, “Eğer başvuru gelseydi, o bölgeye de yardım ulaştırılırdı” dedi. 


Merhaba Gazetesi

Yorum Gönder

5 Yorumlar
* yapılan yorumlar denetlendikten sonra yayınlanmaktadır.
  1. kaymakamlıga biz verdık dılekceyı nasıl bıldırılmedı bozkırdan sorkuna kadar gıderken gormedınız mı mılletvekıllerıyle orayı cay boyundakı bahcelerın halını gormedınız mı 3 dere bırlesıyor orda orayı gormezsınızde sorkunun deresını mı gorusunuzz

    YanıtlaSil
  2. Bu konuda bilgim var Adsız Arkadaşım. Tarımsal Arazilere destek verilmedi. Ne Bozkır Ne dere Ne Sorkun bunun hakkında uğraşlar devam ediyor ama biraz zor görünüyor. Tarımsal Sigortaların olması lazımmış bu gibi afetlerden yararlaanbilmek için.

    K,imse içinde bu şekilde bir sigorta cazip gelmez. Şünkü tarlamızın getirisine göre ödeyecegi sigorta kat kat fazla.

    Sorun Tarlalardaysa tarla ve bahöçeler için hiçbir yer suan için destek almadı.

    Bahçeler olarak düşündügümüzde de Bozkırda en büyük zarar farttadır çünkü mahsülleri içinde gitti.

    Farttaki lahanalarımızın çogunluğu çürüdü.

    YanıtlaSil
  3. yakup bey şahsımadına benım bır metre kare yerımyok ama bozkırdakı yardım alan dükanların hiç birinin sıgortalı olduguna ınanmıyorum onlar alıyorsa o garıban larında almasını saglayacak bir kurum vardır diye düşünüyorum vergisini alırken sigorta sormazlada zarar gördüklerinde soruyorlar ama iki üç yüz dönüm arazısi olsaydı kendileri gelir zararın iki katını verirlerdi çünkü burası türküye garibanın hakkı yok bütün siyasiler oy zamanında vatandaş oluyor seçim bitimi herşey biter ben sadece çata versin demiyorum fartada çatada dereyede yanı tüm zarar görenlere
    devletin yardım etmesini istiyorum

    YanıtlaSil
  4. Aynı noktadayız keşke verseler hepsine versinler Bozkır'ın üretim olarak vatandaşın elindeki tek toprağı başka birşeyi yok.

    Dediğiniz doğru Bozkır Merkezde Yüzünü kızartıp zararı olmadan tüyü bitmemiş yetimin hakkının olduğu afet fonundan yararlananlar olmuş duyduk ve üzüldük.

    Tarım arazileri için böyle bir sügorta ve sıkıntı var... yapacak pek birşey yok biraz zor görünüyor destek..

    YanıtlaSil
  5. TABİKİ BÜTÜN ZARARLARIN KARŞILANMASI GÜZEL OLURDU. LAKİN EKSİK VAR DİYE TOPTAN KÖTÜLEMEK DOGRU DEGİLDİR. HATA VARSA ODA HAKETMEDİGİ HALDE YAZDIRIP ONAYLAYANLARDA. BİRDE TARIM ARAZİLERİ ÇOKTA KALMAMIŞTIR ZATEN. BİR KERE KIŞ GELMİŞTİ KAR AGDI. ARTIK SEL OLMASADA KALAN BİTKİLERİ SOGUK VURURDU ZATEN. BUNU KÖYLÜ BİLİR HERZAMAN. BELKİ LAHANA GİBİ BİRKA ÇEŞİT BİTKİ KALMIŞTIR.

    BENİM ASIL BELİRTKMEK İSTEDİGİM; YAZIYA KONU OLAN AYRIMCILIK YAPILIYOR ÇATA VERİLMİYOR GİBİ BİR YORUMDU. ADAM AÇIKLADI BİZE MÜRACAK EDENE VERDİK. VERMEDİMİ. VERDİ.
    TEŞEKKÜR EDİYORUZ. HERBİRİLGLİLİLERE. ŞİMDİYE KADAR İLK Mİ OLDU SEL BOZKIRDA. İLKKEZ BAKAN GELİP VALİ GELİP İLGİLENDİ. İLKKEZ BUKADAR YARDIM GELDİ.

    YanıtlaSil

...

buttons=(Accept !) days=(20)

Bozkır Android Uygulamasını Telefonunuza indirin!!!
Accept !