Recent Comments

Bozkır HES'e 4 Teklif Geldi.

Elektrik Üretim A. Ş. 'ne ait; Kısık, Bozkır, Göksu, Durucasu ve Ladik-Büyükkızoğlu Hidroelektrik Santrallerinin Özelleştirme ihalesine katılmak üzere 4 adet teklif geldi.

 Elektrik Üretim A. Ş. 'ne ait; Kısık, Bozkır, Göksu, Durucasu ve Ladik-Büyükkızoğlu Hidroelektrik Santrallerinin Özelleştirme ihalesine katılmak üzere 4 adet teklif geldi.

Özelleştirme İdaresi Başkanlığı'ndan yapılan yazılı açıklamada, Elektrik Üretim A. Ş. 'ne ait; Kısık, Bozkır, Göksu, Durucasu ve Ladik-Büyükkızoğlu Hidroelektrik Santrallerinin Özelleştirme ihalesine katılmak üzere, 29 Temmuz 2011 tarih, saat 16. 00'ya kadar 4 adet teklif alındığı belirtildi.

Açıklamada teklif sahipleri şöyle sıralandı:

"-Altek Alarko Elektrik Santralleri Tesis, İşletme ve Ticaret A. Ş.

-Tayfurlar Enerji Elektrik Üretim A. Ş.

-Güngör Elektrik Sanayi ve Ticaret LTD. ŞTİ.

-NZN Madencilik Enerji Üretim Otomotiv Gıda İnşaat Sanayi ve Ticaret A. Ş. " - Ankara
Kaynak:Ankara Haber Ajansı
Etiketler

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* yapılan yorumlar denetlendikten sonra yayınlanmaktadır.
...

buttons=(Accept !) days=(20)

Bozkır Android Uygulamasını Telefonunuza indirin!!!
Accept !