Recent Comments

BOZKIR’DA 112 ALLAH’A EMANET

Bozkır Belediye Başkanı Mustafa Uyar geçtiğimiz Cuma günü, akşam saatlerinde Gazetemizin Genel Yayın Yönetmeni Yunus Yılmaz’ı telefonla arayarak; “Bozkır’da 112 Allah’a Emanet” dedi.

İlçemiz Belediye Başkanı Mustafa Uyar, Genel Yayın Yönetmenimize telefonda şöyle konuştu: “Bozkır Devlet hastanesine kalp krizi sebebiyle giden bir hastamız, ambulans bulunamaması yüzünden adeta iki saat ölümle pençeleşmiştir. Bu tür olaylar ise ilçemizde sık sık olmaktadır. Konya 112’yi aradım. Onlarda: “Bizim yapacağımız bir şey yok” dediler. Ben diyorum ki, ilçemizdeki yaşanan bu rezillik neden? Bozkır bu kadar sahipsiz mi? Bozkır Postası Gazetesi olarak konun üzerine gitmenizi istiyorum. Artık Bozkır Üvey evlat muamelesinden silinmelidir” şeklinde sert ifadelerde bulundu.


İlçemiz Belediye Başkanı Mustafa Uyar, konuşmalarına şöyle devam etti: “Olay anında hastanenin bahçesinde üç ambulansın, Bozkır 112’nin önünde de bir ambulansın beklediğini gözlerimle gördüm. Sağlık personelleriyle de görüştüm. Personel yokluğundan bu ambulansların atıl vaziyette bekletildiğini öğrendim. Hal böyle iken; Bozkır’da personel fazladır diyerek, Bozkır’a personel mi istenmiyor acaba? 
Komşu ilçelerimizden Yalıhüyük ilçesinde 112 istasyonu olmadığı halde, oradaki personeller boşu boşuna bekletiliyor. 112 ve Hastanedeki sağlık personellerine ağır yük yükletilip, çok sayıda icap ve nöbet tutturulduğunu ve bu nedenle personelinde yorgun ve gergin olduğunu gözlemledim. Bu durumları kimse görmüyor mu?” diyen Başkan Uyar, Bozkır’ın genel nüfusuna bakınca, bunları biz hak ediyor muyuz diyerek İl Sağlık Müdürüne ve iktidar partisinin yetkililerine yüklendi.


Öte yandan Belediye Başkanı Uyar konuşmalarını tamamlarken: “Bildiğim kadarıyla bu ambulans sorununu geçtiğimiz yıllarda gazetenizde dile getirmiştiniz. Bunun üzerine, İl Sağlık Müdürlüğünden sıfır ambulans istenildiğini hatırlıyorum. Fakat sıfır tam donanımlı ambulans yerine, eski çıkma bir ambulansın verildiğini öğrendim. Verilen ve eldeki ambulanslarında sık sık arıza yaptığı yine hepimizce biliniyor. Böyle acil vakalarda lazım olduğunda da, tamirde olduğu belirtiliyor. 


Günümüzde sağlık hizmetlerinin, çağdaş, verimli, tamamen hastaya yönelik, kaliteli ve Avrupa standartlarında verildiğini söyleyen Sayın Sağlık Bakanımız, acaba Bozkır’dan haberi yok mu? Diyorum. Daha geçen hafta Seydişehir ilçesine, sıfır özel donanımlara sahip, dört sedyesi bulunan ambulansın Seydişehir Devlet Hastanesine verildiğini duydum. Bizim hastalarımız ise bir sedyeli ambulansa dört hastanın sıkıştırılıp sevk edildiğini de bütün yetkililer biliyor mu?” diyen Başkan Uyar, Bozkır’daki bu rezalete ve üvey evlat muamelesine bir an önce son verilmelidir diyerek, Sağlık Bakanına, İl Sağlık Müdürüne ve iktidar partisinin tüm mensuplarına bu sorunları çözmeye davet etti.



Yorum Gönder

1 Yorumlar
* yapılan yorumlar denetlendikten sonra yayınlanmaktadır.
  1. isterse 100 personel olsun hastanede de 112 de de bir ekip nöbetçi olacaktır..istasyon sayısı arttırılmassa..

    YanıtlaSil

...

buttons=(Accept !) days=(20)

Bozkır Android Uygulamasını Telefonunuza indirin!!!
Accept !