Recent Comments

Bozkır M.Y.O. Müdürü Mustafa Yılmaz Açıklamalarda Bulundu


Bozkır Meslek Yüksekokulu Müdür’ü Mustafa YILMAZ, kamuoyunda dolaşan asılsız ve eksik bilgiler yüzünden yazılı açıklamada bulundu. Yılmaz açıklamasında ise şunları söyledi;

Yüksekokulumuz ile ilgili son zamanlarda basında yanlış ve eksik bilgilerin yazıldığını üzülerek okumaktayız. Konuya açıklık getirmek için aşağıdaki açıklamayı Bozkırlılara duyurmak ihtiyacını duyduk.


Basında çıkan açıklamalarda; Yüksekokulda bazı bölümlerin kapatıldığı, bazı bölümlerin Bozkır dışına aktarıldığı yazılmaktadır. Gerçek durum aşağıdaki gibidir:

2007 yılının Temmuz ayında Bozkır Meslek Yüksek Okuluna Müdür olarak atandım. Göreve başladığım zaman Harita-Kadastro Bölümü daha önceki yıllarda Yükseköğretim Kurulu kararıyla Hadim Meslek Yüksekokuluna aktarılmıştı. 2007 yılında okulumuzda Bilgisayar Programcılığı ve Elektrik programı Bölümleri I. ve 2. Öğretim ile Eğitim-Öğretime devam ediyordu. 2009-2010 Eğitim-Öğretim yılında Yüksekokulumuzun Elektrik Programı 2. Öğretimine (gece öğretimi) 20 öğrencinin altında kayıt yapılmıştır. Bu arada Yükseköğretim Kurulu “bütün Türkiye’de 20 öğrencinin altında kayıt yapan bölümler kapatılacaktır” diye yazı göndermiş ve ÖSYM Merkezi bastırdığı kitapçıklarda Yüksekokulumuz için Elektrik Programı 2. Öğretimine yer vermemiştir. Bundan sonraki yıllarda da ÖSYM kitapçığında Elektrik Programı 2.Öğretim Programı yer almamıştır. Ancak Selçuk Üniversitesine bağlı 21 Yüksekokulda değişik branşlarda 20 öğrencinin altında tercih yapıldığı gerekçesiyle ÖSYM tarafından 13-14 Programa da yer verilmemiştir.

Bu durumun Yüksekokulumuzdan kaynaklanmadığını, Yükseköğretim Kurulu ve ÖSYM’nin bir tasarrufu olduğunu, bütün hemşerilerimizin bilmesini istiyorum.

Bu arada bütün çabam, Yüksekokulumuzun gelişmesi için ne yapabilirim olmuştur. Bu nedenle göreve başladığım 2007 Temmuz ayından itibaren; bir Türk Dili Okutmanı, Bir İngilizce Okutmanı ve Bilgisayar Bölümüne 2 Öğretim Görevlisi, Elektrik Bölümüne 2 Öğretim Görevlisi alınmıştır.2011 yılında Müdürlüğümüzce “Mimari Restorasyon Bölümü” nün açılması teklif edilmiş, Üniversitemiz Senatosunun kararı ve Yükseköğretim Kurulunun 24.05.2010 tarih ve 2468-017431 sayılı yazısıyla bölüm açılması kabul edilmiştir. Bu bölüme 2011 yılında 2 Öğretim Görevlisi alınmıştır.2012-2013 Eğitim-Öğretim yılında da I. öğretime 60 öğrenci alınması için Üniversitemiz Rektörlüğüne başvurusu yapılmıştır. Ayrıca Yüksekokulumuzun Kalitesini artırmak ve daha güzel eğitim öğretim hizmeti verebilmemiz için Laboratuvar ve fiziki donanımını geliştirmek amacı ile yaklaşık olarak 600.000 (altıyüzbin) liralık yatırım yapılmıştır.

Sevgili Bozkırlılar; 2012-2013 Eğitim-Öğretim yılında Yüksekokulumuzda Elektrik 2. Öğretim Programının tekrar açılması için 27.01.2012 tarihinde Üniversitemize teklifte bulunulmuştur. Ayrıca yine aynı tarihli yazıyla Yüksekokulumuzda “Elektrik Enerjisi Üretimi, İletimi ve Dağıtımı Programı” bölümünün açılması Üniversitemiz Rektörlüğüne teklif edilmiştir. Yukarıda da sözünü ettiğimiz Elektrik Programı 2. Öğretime 50 öğrenci alınması 27.01.2012 tarihli yazımızla Üniversitemiz Rektörlüğüne teklif edilmiştir.

Bu durumda, Tekliflerimiz gerçekleştiği takdirde halen Bilgisayar Bölümü ve Elektrik Bölümünde 1. Öğretimle Eğitim-Öğretime devam eden Yüksekokulumuzda “Mimari Restorasyon” ve “Elektrik Enerjisi Üretimi, İletimi ve Dağıtımı Programı”ve Elektrik Bölümü 2. Öğretim Programının da bu yıl açılması ile 4 bölüm Yüksekokulumuzda varlığını sürdürecektir. Şu anda Şubat 2012 tarihi itibari ile 765 öğrencimiz bulunmaktadır. Gelecek olan öğrencilerimizle birlikte sayımız artacaktır.

Bu duygu ve düşüncelerle; Yüksekokulumuzla ilgili dedikoduları-art düşünceleri kınıyorum. Tüm Bozkırlıların Yüksekokulumuza sahip çıkmasını istiyorum. Bozkır’ın geleceği Yüksekokulumuzun varlığına bağlıdır. Yüksekokulumuz ne kadar büyür ve gelişirse Bozkır’ın lehine olacaktır. Takdir tüm Bozkırlı hemşerilerimize aittir.

Yrd. Doç. Dr. Mustafa YILMAZ
Yüksekokul Müdürü


Yorum Gönder

0 Yorumlar
* yapılan yorumlar denetlendikten sonra yayınlanmaktadır.
...

buttons=(Accept !) days=(20)

Bozkır Android Uygulamasını Telefonunuza indirin!!!
Accept !