Recent Comments

AĞLA MEMLEKETİM AĞLA

2004 MYO Harita bölümü Hadim’e taşındı.

2004 Türk Hava Kurumu kapatıldı.

2006 Kadastro Müdürlüğü Seydişehir’e bağlandı.

2007 Kapalı ceza evi kapatıldı.

2008 de çıkan yasa gereği 9 beldemiz köy oluyor.

Yettimi? Hayır yetmedi. 2012 Askerlik şubemizde gidiyor. (Kimse bana, “ama tüm yurtta bazı yerler kapatılıyor” demesin. Neden bizden daha küçük ilçeler kalıyor da, Bozkır kapatılıyor? Neden her kurum kapatılacağında, ilk Bozkır akıllara geliyor? Bunun cevabını versin.)

Nüfusa gelince:

1990’da 54653 kişi

2000’de 55056 kişi

2012’de 29900 kişi

Kaymakamlığımız vekaleten yönetiliyor, okullarımız vekil öğretmenlere emanet, PTT’ye yıllardır müdür atanmıyor. Bir süre zorunlu bölge olan eğitim, bundan da mahrum edilip, kaderine terk ediliyor. Köylerde genç bulmak imkânsız, ilçemizin çarşısında esnaftan başka kimse yok. Yukarıda ki tabloya bakanlar, yatırım konusunda isteksiz ve ilk fırsatta terk ediyorlar Bozkır’ı…

Sivil toplum kuruluşlarımız sessiz, bizler çaresiz. Tek ses gazetemizden çıkıyor, ama bizleri de bezdirmek için ellerinden geleni yapanlar var. 

Yukarıdaki verileri hemşerimiz Milletvekilimiz Mustafa Kalaycı’nın soru önergesinden aldım. Kendisine teşekkür ederiz. Umarız bir etki yaratır bu soru önergesi, ama çokta umutlu değilim. 

Çünkü biz umursamaz bir uyuşukluk içinde “bananecilik” tavrıyla, “elle gelen düğün bayram” anlayışıyla, duymadım- görmedim- bilmiyorum deyip, üç maymunu oynuyoruz. Ağlarsakta içimizden ağlıyoruz, ama unutuyoruz. Ağlamayana mama yok. Bu devirde ağalar- beyler…



Forum Bozkır'da Yorum ve Katılım İçin Aşağıdaki Linke Tıklayınız;
http://forum.siristat.com/index.php?topic=34.0

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* yapılan yorumlar denetlendikten sonra yayınlanmaktadır.
...

buttons=(Accept !) days=(20)

Bozkır Android Uygulamasını Telefonunuza indirin!!!
Accept !