Recent Comments

D.P. Bozkır İlçe Başkanı Ali Köse'den Basın Açıklaması

Tüm BOZKIRLI Hemşerilerimi Birlik Ve Beraberliğe DAVET EDİYORUM

Çok değerli suyu sert insanı mert dışarıda içeride olan tüm Bozkırlı dostlarım kardeşlerim bilindiği üzere İlçemizin tarihi Konya İlçelerinin içinde hemen hemen en eski ilçeyiz eskiden 75 köyümüz varken elimizden kala kala 38 köye kadar düştük. 2008 de hükümetin çalışmaları ile Kasabalarımızda çok yakında KÖYE DÖNÜŞECEK konuşmama devam etmeden önce sakın ha benim ifadelerimi siyasi getirim sağlama amaçlı sanmasın kimse, evet ben bir siyasetçiyim aynı zamanda ilçe başkanıyım. Değerli hemşerilerim önce bende sizler gibi ARI DURU BİR BOZKIRLIYIM OLANLAR KARŞISINDA ÇOK ÜZÜNTÜ DUYUYORUM. Bu Yaşananlar benim bir şahsi sorunum değildir ama ben diyorum ki mevkii makamlar politika siyaset koltuklar geçici fakat bizler burada yaşadığımız için BOZKIR'da kalıcıyız.
Kendim Bozkırda esnaflarımız ve köy kasabada ki vatandaşlarımızla İlçemizden giden resmi kurumların alınıp başka yerlere gitmesi ile ilgili sohbetler ediyorum fakat halkımız da şunu gördüm çok büyük rahatsızlıklar olup daha ne duruyoruz niye bir şeyler yapılmıyor Siyasilerimiz, Oda Birliklerimiz, Belediyeler, Tüm köy Muhtarları ve ayrıca özellikle iktidar Partisi A.K.P ilçe başkanı yönetimi İl Genel Meclisi üyelerimiz neden bir araya gelerek Başbakan, Bakan, Milletvekillerine sorunlar yansıtılmıyor. Bozkırın bu durumundan dolayı BOZKIR HALKI niye bir tepki gösterilmediğini sormakta.

Sitemiz Editörü Yakup ÇETİN'e demeç veren Köse sözlerine şöyle devam etti vatandaşımız gerekirse ANKARA'nın yolunu tutalım diyor, duyumlarımıza göre Seydişehir AKP Milletvekili Harun TÜFEKÇİ Bozkırımızı küçültmek için Bozkırın kurumlanın kendi bölgesi olan Seydişehir İlçesine kaydırmaktadır. Milletvekili Konya Milletvekili değil adeta Seydişehir Milletvekilliği yapmaktadır diyen vatandaşlar resmen bölgecilik yapılıyor demektedirler. Bu bahsettiğimiz konularda Harun Tüfekçinin engellemelerini Seydişehir Haber web sitesi'de dile getirmişti.

Bu gibi olayları duydukça ve giden kurumları gördükçe vatandaşlarımız olmazsa SEYDİŞEHİR'e BAĞLANALIM Kurumlarımız yerinde kalsın demektedirler.

BOZKIRIN ACI BİLONCOSU ve BACASIZ FABRİKALARIN GİDİŞİ;

1) CEZA EVİ Seydişehir'e kaydırılmıştır

2) KADASTRO bölümü Seydişehir'e bağlanmıştır.

3) Sağlık Meslek Lisesi Ebe ve Hemşire Tippı sekreterlik bölümleri Seydişehir'de var ama Bozkır'dan kaldırıldı.

4) M.Y. O Üniversitemizin bölümleri kaydırılmış (Harita Kadastro) öğrenci sayımız düşmüştür.

5) Kasabalarımız'ın köye dönüşmesi 2008 de çıkan yasa ile sağlanmıştır.

6) Duyduğumuza göre 60 yataklı Hastanemizin 30 yatağa düşürülmesi ve Bölge hastanesi olmak'tan çıkarılıp Seydişehir'e büyük bir bölge hastanesi yapılarak yine Seydişehir'e kaydırılmasıdır.

7) Antalya yolu bağlantımız duyumlarımıza göre A.KP Seydişehir Milletvekili Harun Tüfekçi tarafından da engellendiğini duyuyoruz.

8) Şimdide ASKERLİK Şubesinin kapatılıp Seydişehir İlçesine kaldırılması gündemdedir

9) Her yıl Bozkırımız göç vermektedir.


Köse sözlerine şöyle devam etti değerli hemşerilerim yine tekrar ediyorum benim şahsi bir meselem değildir Siyasi bir kovboyluk peşinde değilim sakına benim sözlerimi başka yerlere çekipte siyaset yapıyor demeyin amacım tek BOZKIRDIR ve Bozkırın kalkınması büyümesidir. Ben kendimde Esnafım Esnaflarımız siftah etmeden iş yerlerini kapatıyor. İşi gücü yerinde olan hemşerilerim sakına tuzumuz kuru demeyin hep beraber birlikte Bozkırımız için sesimizi duyuralım. Bana ne demeyelim.

Ben her Bozkırlı'yı GÖREVE ve BİRLİK BERABERLİĞE DAVET ediyorum.

Ayrıca Hemşiremiz MHP Milletvekili Mustafa KALAYCI bey efendiye Bozkırımız sorunları hakkında Başbakan Recep Tayyip ERDOĞAN,a gen soru ve dosya sunduğundan dolayı kendisine Allah razı olsun diyorum. Gen soru vermeden önce siyasi kimliğimi bir kenara bırakarak bir takım görüşmeler yaptım Bozkır Adına kendisi de anlayış ve dikkatle karşıladı.

Bu duygularla tüm bozkırlıyım diyen içeride ve dışarıda olan hemşerilerime saygılar sunar herkese Allah'a emanet olunuz diyorum. İlgili Habere Yorumlarınızla katkıda bulunursanız yapılması gerekenleri ve eksik yazdığımız konuları görüp değerlendirmiş oluruz. Teşekkürler.

Forum Bozkır'da Yorum ve Katılım İçin Aşağıdaki Linke Tıklayınız;
http://forum.siristat.com/index.php?topic=34.0

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* yapılan yorumlar denetlendikten sonra yayınlanmaktadır.
...

buttons=(Accept !) days=(20)

Bozkır Android Uygulamasını Telefonunuza indirin!!!
Accept !