Recent Comments

ARAS KARGODAN REZALET

Geçtiğimiz hafta sürekli alışveriş yaptığım wwwkitapyurdu.com sitesinden aldığım kitapların 18 /08/2010 daAras Kargo firmasına verildiğine dair bilgilendirme maili aldım. Malum, kargo şirketleri Bozkır'a haftada ya bir ya iki gün uğruyorlar... Kargonun en yakın şubesi olan Beyşehir şubesini aradığımda cumartesi günü Bozkır'a geleceklerini bildirdiler.

Cumartesi günü ani bir işim çıktı ve o gün Bozkırda bulunamadım. İkindi üzeri kargo şirketini aradığımda bana ulaşamadıklarını bildirdiler. Doğrudur.

Kargomun en yakın 24/08/2010da Bozkırda olacağını söylediler. Bende kargomu Konyada bir adrese teslim edilmesini rica ettim Kabul ettiler. En geç pazartesi günü adrese teslim ederiz denildi.

Pazartesi öğleye kadar bekledim.. Yok.. Ne gelen var ne arayan. Konya Nalçacı şubesini aradım kargomu sordum. Henüz teslim edilmemiş diye cevap aldım. Ne zaman teslim edersiniz diye sorduğumda biz sizi ararız bilgi veririz diye cevap aldım. Tam dört defa aramama rağmen en fazla '' biz sizi ararız '' cevabından başka tatmin edici bir cevap alamadım. Kargo şubesi ile verdiğim adres yayan 15 dakikalık mesafe...

Aras Kargo ya Bozkır halkını adam yerine koymuyor ki bir kargosunu bir hafta sonra teslim ediyor yada bu işi beceremiyor...

Sırıstat Haber Merkezi: Hüseyin Dumru
Etiketler

Yorum Gönder

1 Yorumlar
* yapılan yorumlar denetlendikten sonra yayınlanmaktadır.
  1. http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/517/f/138

    Bu Linkten Kardeş Şikayetçi Kervanına Sende eklenebilirsin.

    Burda Sana direk yanıt verirler. Firmaların yakından takip ettikleri bir şikayet sitesi.

    Bende bu gibi bir sorunu Kredi Kartı tesliminde yaşamıştım. Bu sorunun tek çözümü Bozkır'da Bir kargo şirketi olması o kargo şirketi üzerinden teslimat istemek degilse. Bir iş yerini temsilci yapıp ordan takip. Boş iş..

    YanıtlaSil

...

buttons=(Accept !) days=(20)

Bozkır Android Uygulamasını Telefonunuza indirin!!!
Accept !