Recent Comments

Bozkır'da Çağlayan, Kozağaç ve Yolören ‘Hayır dedi

Bozkır’a bağlı kasaba ve köylerinin genelinde neredeyse tamamına yakınında ‘Evet’ oyu çıkarken sadece Çağlayan Kasabası ile Kozağaç ve Yolören köylerinde ‘Hayır’ oyları yarı yarıya önde geldi.

İlçemize bağlı Çağlayan Kasabası ile Kozağaç ve Yolören köylerinde hayır önde geldi. Çağlayan kasabasında, 467 ‘Hayır’ oyu çıkarken 247’de ‘Evet’ oyu çıktı. Kozağaç köyünde de, 103 ‘Hayır’ ve 59’da ‘Evet’ oyu çıktı. Kozağaç köyü 2007 yılı genel seçimlerinde de sandığa gitmeyerek boykot yapmıştı. Yolören köyünde ise 102 ‘Hayır’ oyu çıkarken 59’da ‘Evet’ oyu çıktı.
Bozkır’a bağlı kasaba ve köylerinin genelinde neredeyse tamamına yakınında ‘Evet’ oyu çıkarken sadece Çağlayan Kasabası ile Kozağaç ve Yolören köylerinde ‘Hayır’ oyları yarı yarıya önde geldi.
CHP’li Çağlayan belediye başkanı Ziya Kara, gazetemize yaptığı açıklama da; “Referandum seçiminde kasabamdaki seçmenlerim hür iradelerini kullanmışlardır. Benim kasabama gelen hem iktidar, hem de muhalefet milletvekillerini kasabamda karşıladım. Her iki tarafın milletvekillerine de misafirperverliğimi gösterdim. Demokratik bir şekilde onlarda konuşmalarını yaptılar. Ben kasabamdaki ‘Hayır’ oyu veren seçmenlere de ‘Evet’ oyu veren seçmenlere de teşekkür ederim” dedi.
 
 

Yorum Gönder

4 Yorumlar
* yapılan yorumlar denetlendikten sonra yayınlanmaktadır.
  1. Kozağaç yayla yolu davasını hala sürdürüyor demekki..ama ne yapsalar nafile,sen geleceksin benim köyümün sınırına,ben istediğim yerden yol yapar seni takmam diyeceksin..yok öyle yağma Arslantaş buna fırsat vermez..olayın bir de şu boyutu var zamanında Güya Arslantaşı köylerinden geçirmediler,devletin asvaltını kazıp barikat yaptılar,devletin elektirik direklerini,tellerini kestiler..Şimdi güya hak talep ediyorlar..ben ancak gülerim buna:-)

    YanıtlaSil
  2. kardeşim bu yorumu yapan adm gibi yapsın madem öyle yaya yolu niye var kozağaçtan niye geçiyolar kozağacın yaylası varsa yoluda olalacak sonunda kan dökülsde ayyıca benim ebemde aslan taşlı beki seni severim ama olaya siyset boyutuyla bakma ak parti bu yüzden kozağaçtan oy çıkmadı

    YanıtlaSil
  3. Birader adını yazmadığın için adam!! olup olmadığını bilmiyorum..sen benim sınırımda istediğin yerden yol yapamazsın..hem Arslantaş yol yaptırmam demiyor ki,benim gösterdiğim yerden yap diyor.Sen yol istemiyon mu yap bizim gösterdiğimiz yerden..Sen inadım inat illaki Çukurçimen den yapacam dersen birileri dur der!!O güzellik bir yola feda edilmez..Bu arada bu işi karıştıranlar,o her çeşme taşına reklamını yazıp kirleten Alabalık tesisi sahipleridir...kan dükülsede yol olacak demişsin yaa Acı Hayat dizisini hatırlarsan orada bir Numan vardı ve hep şunu derdi ''Farketmez Abi'' Bize her yol uyar...

    YanıtlaSil
  4. ben bu kozagacta büyüdüm cnm köyüm bnm yha
    hepgiderim bu kadar hatta yarında gidecem

    YanıtlaSil

...

buttons=(Accept !) days=(20)

Bozkır Android Uygulamasını Telefonunuza indirin!!!
Accept !