Recent Comments

Bozkır'da Eğitim Yardımı


Konya Büyükşehir Belediyesi Gençlik Meclisi ve Bozkır İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle Bozkır Kınık İlköğretim Okulu öğrencilerine ayakkabı, giyim, spor malzemeleri ve bilgisayar yardımında bulunuldu.

Konya Büyükşehir Belediyesi Gençlik Meclisi ve Bozkır İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle Bozkır Kınık İlköğretim Okulu öğrencilerine ayakkabı, giyim, spor malzemeleri ve bilgisayar yardımında bulunuldu. 
Yardım paketleri okul binası önünde öğrencilere dağıtıldı. 

Kınık İlköğretim Okulu lojmanının bakım ve onarımı ile okulun bahçe düzenlemesinin de Konya Büyükşehir Belediyesi Gençlik Meclisi tarafından yapılacağı öğrenildi. 

Kaynak:Hakimiyet

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* yapılan yorumlar denetlendikten sonra yayınlanmaktadır.
...

buttons=(Accept !) days=(20)

Bozkır Android Uygulamasını Telefonunuza indirin!!!
Accept !