Recent Comments

Bozkırlılar Vakfı İstişare Toplantısı Yapıldı

24 Mart Cumartesi Akşamı Bozkırın köy dernek başkanları ve yönetimleri ile bir araya gelerek geleneksel istişare toplantısı Vakıf merkezinde yapılmıştır.

Değerli Hemşehrilerim Bozkırlı Dostlarım, Genç Bozkırlı Kardeşlerim.

Sizleri sevgi ile selamlıyor, Hepinize hoş geldiniz diyorum.

Aralarında benimde yer aldığım 29 kişi ile 1991 yılında Bozkırlılar Vakfını Kurduk.Vakfımızın kuruluşundan bu yana 21 yıl geride bıraktık. Vakıf öncelikle, Bozkırlıya 1991 yılından beri eğitim , burs ve yurt hizmetlerini devam ettirmektedir.

Vakfımızın Avcılardaki Kültür Sitesinin inşaatında çok büyük maddi ve manevi katkı sağlayan hemşerililerimize başta Mehmet CAN abimiz olmak üzere tüm hemşerililerimize şükranlarımı sunuyorum. Şimdi en büyük projemiz Bozkırda tapusunu yeni aldığımız bir arazi üzerinde önümüzdeki aylarda güzel bir yurt ve kültür sitesi projesinin temelini atacağız.Bozkıra ve Bozkırlılara Daha güzel hizmetler getireceğiz. Bozkırlılar Vakfı gönüllüleri arasındaki dayanışmayı arttırarak güçlü bir camia oluşturulmasında hedef almıştır. Mensuplarımızın sevgi, saygı ve hoşgörülü davranışları bizi, camia olarak daima daha ileriye taşıyacaktır.

Gelecek eğitim öğretim döneminde daha çok öğrenciye hizmet edeceğimizi ümit ediyorum. İkinci bir hedefimizde Bozkırdaki bağışlanan bu arazi üzerinde huzurevi ve rehabilitasyon merkezi kurmaktır.

İstişare toplantısına katılan dernek başkanları kendilerini ve dernek faaliyetleri hakkında kısa bilgi verdikten sonra Bozkırla ilgili sorunları konuşup karşılıklı bilgi alışverişinde bulundular.

Kaynak:Bozkır Vakfı









Yorum Gönder

0 Yorumlar
* yapılan yorumlar denetlendikten sonra yayınlanmaktadır.
...

buttons=(Accept !) days=(20)

Bozkır Android Uygulamasını Telefonunuza indirin!!!
Accept !