Recent Comments

Bozkır Eğitim Öğretime Hazır

Bozkır Eğitim Öğretime Hazır
İlçemizin en büyük sıkıntılarından biri olarak son zamanda sık sık gündeme gelen ilçemizde ki öğretmen azlığı ve boş olan yerlerin vekil öğretmenlerle doldurulması bu seneki atamalarla en aza indi.
Geçtiğimiz günlerde Bozkır Milli Eğitim Müdürümüz Ali Doğan ile yapmış olduğumuz röportajda ilçemizin eğitim yönünden nerede olduğunu ve açıkların bir bir kapatıldığını gördük.
Müdürümüz ile yaptığımız Röportajın satır aralarını sizlerle paylaşıyoruz;
Köylerimizde şuanda boş sınıf öğretmenliği kadrosu yoktur, ancak iki öğretmenimiz şuan da görevine başlamadı.
İlçemizde daha önce rehberlik dersi veren öğretmenlerimiz tüm ilçenin okulları ile uğraşmak durumunda kalıyordu ancak şuan son yapılan atamalarla ilçe merkezinde Rehberlik öğretmeni kadroları doldu. Rehberlik öğretmenlerimizin bulundukları okulda görev yapmaları Okul ve Öğretmenler ile öğrencilerin iletişimini artırıyor ve sorunların en kısa zamanda aşılmasını sağlıyor ve bunun yanında veliler ve okul servis şoförleri ile iletişimin daha fazla olmasını sağlıyor.
uanda ilçemizde yeni açılan Bozkır Anadolu Sağlık Meslek Lisesinin hizmet binası olan Eski Bozkır Devlet Hastanesinde inşaat çalışmaları devam ettiği için birkaç aylığına Bozkır Anadolu Lisesinde 30 öğrenci ATT ve 30 öğrencide Hemşerilik olmak üzere toplamda iki sınıf olarak hizmet vermektedir. İleriki günlerde okul inşaatının bitmesi ile birlikte okulumuz kendi hizmet binasında hizmete başlayacaktır.

Boş olan kadrolara ücretli öğretmen yerleştirmelerinde önceki senelere göre öğretmen açığının azalması dolası ile öncelikle Öğretmenlik mezunu kendi branşında veya da en yakın branşta kişileri seçtiklerini belirtti.

Doğan Milli Eğitim Bakanlığının ileriki günlerde Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi ve İmam Hatip Liseleri Meslek dersleri kapsamında ek atamalar yapacağını ve bu atamalardan da ek olarak ilçemize öğretmen gelmesini beklediklerini belirtti.

2012-2013 Eğitim Öğretim yılı sonu ve 2013-2014 başı itibariyle ilçemizde ki Öğretmen hariketliliklerini ise şu şekilde belirtti;

Çeşitli durumlarla İlçemizden giden Öğretmenlerimiz;

İl içi atamaları ile 23 Öğretmen
İller Arası atamaları ili 10 Öğretmen
Özür gurubu atamalarında 16 öğretmen ilçemizden ayrılmıştır. ,Toplamda 49 öğretmenimizin ilçemizden tayini çıkmıştır.


Çeşitli durumlarla İlçemize gelen Öğretmenlerimiz;

Özür Gurubu atamaları ile 27 Öğretmen
İlk atama 22 Öğretmen
İller arası atama ile 18 Öğretmen ilçemizde göreve başlamıştır. Toplamda 67 Öğretmenimiz ilçemizde göreve başlamıştır. Önceki eğitim öğretim yılına göre çeşitli durumlarla fazladan 18 boş kadromuz doldurulmuştur ve ek atamalardan da öğretmen beklemekteyiz dedi.

Milli Eğitim Müdürümüz Doğan genel anlamda Bozkır’da Eğitim Öğretim anlamında ufak tefek sıkıntılarımız olsa da bu sıkıntılarda ileriki günlerde aşılacaktır dedi.

Son olarak da Doğan 2013-2014 Eğitim Öğretim yılının Başta Eğitim Camiasına, Öğretmenlerimize, Öğrencilerimize, Velilerimize ve halkımıza hayırlı olması dileklerini iletti.

Sırıstat Haber Merkezi olarak Müdürümüze vermiş olduğu bilgilerden dolayı teşekkür ediyoruz ve yeni Eğitim Öğretim yılının kendilerine de hayırlı uğurlu olması dileklerimizi iletiyoruz.


Sırıstat Haber Merkezi: Yakup ÇETİN

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* yapılan yorumlar denetlendikten sonra yayınlanmaktadır.
...

buttons=(Accept !) days=(20)

Bozkır Android Uygulamasını Telefonunuza indirin!!!
Accept !